Mamma Mia =)

Det blev ingen fika med xenia idag tyvärr men det blev bio med mamma. Inte fel det heller. Vi såg mamma mia. Jag såg den för några veckor sen med Ida men jag hade lovat att se den med mamma så jag såg den igen. Jag tyckte den var bättre nu än förra gången.. Det är en riktig må bra film! Mamma älskade den och det visste jag att hon skulle göra! Det roligaste var att jag som typ alltid har varit längst fick ha sitt kudde på bion för att se något, det var en så sjukt lång tjej som satt framför mig så jag såg nada.. Men det var kul att känna sig kort. Har typ aldrig gjort det förut..
Ska dricka te nu och fortsätta läsa min grymma bok "blonde". Den handlar om Marilyn Monroe och hennes liv. As bra e den! Marilyn monroe hade också borderline.. Helt sjukt.. Hoppas bara inte att man går mot samma öde som hon... hmm..
Min lillebror ska precis skicka Tropa de elite till mig som e typ en 2a på guds stad eller nåt.. Jag älskar ju Guds stad så jag vill verkligen se den!

Jag saknar dig så mycket att det gör ont i hela kroppen!! Jag vill ju prata med dig om sånna här saker. Jag vet att det är mitt fel och det är jag som måste kämpa nu men du vet ju hur jag är. Det är absolut ingen ursäkt men efter så många år som vänner så borde du veta att jag inte var mig själv! Jag hoppas iallafall att det här bara är ett kort uppehåll!!

Hoppas er kväll har varit super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0