Lördag.. =)

Nu är mina bröder här och hjälper mig att fixa lite saker i lägenheten, massa grejjer som måste borras upp. Äntligen har min storebror fixat mitt bredband så nu kan jag äntligen använda min dator igen!!!

Imorse försov jag mig till jobbet så jag hade bråttom som fan på morronen men jag hann ändå, kom bara lite försent. Jag mötte Heaven(fint namn va?) vid tunnelbanan och så gick vi tillsammans till jobbet. När vi kom dit skulle vi av larma men ingen av oss hade gjort det förrut. Det gick inte så bra för oss och det slutade med att larmet gick och vi fick världens panik och varenda telefon ringde... Det var helt galet! Tillslut fick vi tag på securitas så dom hjälpte oss haha. Annars gick det bra att jobba.. Det var as soft idag för jag jobbade med Babi och Heaven som e så jäkla gulliga tjejjer!! Idag har jag tagit rekord på att käka!! Jag har ätit bullar, morotskaka, brownie, toblerone, mandelskorpor, mackor, en hel påse lösgodis plus massa mat!! Jag känner mig som en uppblåst ballong som kommer spricka när som helst..

Snackade med Xenia förut och hon mår bättre idag.. Det blev ju ingen utgång igår, drog till hornstull och hyrde film istället. Into the wild  och försonong. Orkade bara se halva into the wild men den är grym! Soundtracket är bäst!! Det är Eddie Vedder från Pearl Jam som har gjort hela soundtracket så man visste ju att det skulle vara grymt!!! Anyway så kom Ida hem från turkiet idag så det blir nog utgång idag istället.. Om jag inte faller platt på min säng och somnar när brorsorna drar..

Vi får se hur det blir!! Hoppas det blir utgång med mina underbara kompisar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0