Long time no bredband!!!!

Nu var det ages ago jag bloggade men det är bara för att mitt jäkla bredband aldrig kommer. Det är en vecka sen jag beställde det så jag fattar inte vad dom håller på med! Mycket har hänt sen dess!! Jag har börjat mitt nya jobb.. Det är jätte kul och hur trevliga människor som helst!! Sessan Madde e ju stammis där haha det ska bli kul att stöta på henne!

I torsdags var jag och Ida pida på Coldplay. Grym spelning i globen!! Även om Coldplay inte e mitt favvo band så fick jag rysningar under vissa låtar. Efter spelningen drog vi till söder där en kill kompis hade spelat med sitt nya band Impulsiv livstil. Vi hann tyvärr inte se spelningen men den hade tydligen varit grym!! Alla var ju kvar och drack öl så vi hade grymt roligt iallafall!! Det var kul tills jag inser att jag har missat sista tuben hem!!! Fan jag ringer till min underbara mamma som löser ut mig med taxi!! Så bäst!!!!

På fredan var det dags att gå till min psykolog och det var faktiskt riktigt roligt!! Eftersom jag fortfarande mår så bra så hade vi inte så mycket att prata om.. Men hon e så gullig och vi skrattade jätte mycket tillsammans! Vilken skildnad från när jag var där förra gången!! Gud va skönt!!

Igår jobbade jag på piss wallmans och det var tråkigare en det brukar va faktiskt! Fattar inte varför jag fortsätter jobba där. Men nästa lördag är min sista gång sen ska jag aldrig mer dit hoppas jag!

Nu ska jag och mamma äta mys frukost tillsammans och sen ska vi dra till ikea! Tyvärr kan jag inte ladda upp några bilder från Coldplay nu men jag ska göra det senare!

Puss och kram!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0