Jaha...

Nu sitter jag här helt färdig för utgång och det har jag varit i typ 1 timme.. Jag har väntat på att xenia ska ringa men nu har hon fått magsår stackarn!! Hon ringer mig och det låter som om hon ska spy i telefonen. Jag förstår ju att hon inte kan gå ut men det är ändå jobbigt! Jag hatar att göra iordning mig helt i onödan.  Jag ska iof jobba imorgon kl 8 på morgonen så kanske skulle va bra att va hemma, men jag har ju inte varit ute på så länge så jag vill ju verkligen gå ut!!! Bläää och nu är kl så mycket så man kan ju inte hyra film heller.... Fick iof precis ett sms från en annan kompis som frågade vad jag gjorde för dom skulle ut så jag kanske drar ut med dom.. Men jag ville ju träffa Xenia.. Har inte träffat min lilla räka på en vecka fan!! Jaja man kan ju inte få allt...

Have a nice friday!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0