Hejsan...

Ok då ska jag börja skriva blogg da.. hmm det e svårt att komma på nåt att skriva i första inlägget... Min blogg ska iallafall handla om mig, inte helt oväntat men ändå.. Jag ska skriva av mig om mitt liv, kärlek, vänner och vardagliga saker...
Tyvärr så har jag inte gjort så mycket idag förutom att jag faktiskt har gått en lång powerwalk i spöregnet hehe.. Jag var tvungen att lämna tillbaka två filmer jag hyrde för en vecka sen, No country for old men och we own the night. Båda var riktigt bra!! När jag kom hem var jag så himla frusen och blöt så jag la mig insvirad i en filt i soffan.. Om några timmar ska jag dra och jobba så det blir väll att käka och hoppa i duschen snart..

So long =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0