Grönan snart...

Nu sitter jag och väntar på att syster ska ringa så att vi ska gå... Blev färdig mycket snabbare en jag hade räknat med men antagligen kommer jag sitta här alldeles för länge så att jag får stressa iallafall... Det ska bli kul att gå på grönan och det e ju fint väder också.. Känner mig dock lite uppklädd för grönan men insåg att jag hade tagit med alla mina jeans till min nya lägenhet så det fick bli kjol och strumpbyxor.. Vi ska ju kanske ut sen så då e det ju bra... Hoppas förmodligen att jag kan träffa upp xenia efter! Saknar henne!!! Har inte träffat henne på två dagar nu... höhö..
nu måste jag packa väskan och sätta på mig skorna...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0