Godmorgon!!

Har precis tagit mig upp ur min dvala. Jag är nog seriöst medvetslös när jag sover. jag vaknar inte av nåt. Tur att jag börjar sent idag så jag inte försov mig till jobbet.. Måste kicka upp mig själv med musik. Jag älskar In my place med Coldplay!! Man kan inte tröttna på den!! Viva la vida är också grym! Igår lyssnade jag på Kent, det var skit länge sen jag lyssnade på dom och nu kom jag på hur mycket jag älskar Kent!! Inget annat band får in så mycket känslor i en låt! "Socker" och "Hur jag fick dig att älska mig" är dom finaste! Jag älskar musik! Jag är beroende av musik! Jag älskar när man lyssnar på en låt och får massa underbara känslor av texten. ALL FOR PEACE LOVE AND MUSIC!!!!!

Hoppas ni får en underbar dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0