God morgon!

Nu har jag vaknat för en stund sen.. Orkar inte göra frukost en så jag hänger lite här... Jag har tänkt lite, jag har ju aldrig varit nån blogg tjej och har aldrig velat ha en blogg.. Började blogga för att min läkare sa att det var bra att skriva av sig om saker när man inte har lätt för att prata som inte jag har.. Jag hatar att prata om mig själv och mina problem med människor.. Tycker det e jätte jobbigt! Jag läste också någonstans att man kan bli frisk av att blogga så det e bara att tuta och köra..  =)
Idag ska jag nog träffa Xenia! Min älskling, och en av mina bästa vänner! Henne har jag aldrig svårt att prata med! Kan säga allt till henne och hon förstår alltid precis hur jag känner och hon dömmer aldrig! Vi ska nog gå och fika eller nåt! Hoppas att det blir så för jag saknar henne verkligen! Hon och min mamma e dem ända som kan höra på mig om jag mår dåligt även om jag spelar att jag mår bra! Hon har funnits med mig så länge nu, andra har försvunnit men hon finns alltid kvar och jag älskar henne för det!
Nu kurrar magen så nu måste jag upp och göra frukost.. Havregrynsgröt med banan och apelsin juice! Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0