Första natten..

Inatt sov jag för första gången i min nya lägenhet.. Jag var jätte rädd att jag skulle tycka det var obehagligt att sova ensam men det gick jätte bra!! Sov som en stock hela natten och vaknade upp utvilad och glad.

Ikväll har jag blivit bjuden på bio men jag vet inte.. Ska jag gå eller ska jag inte... Det e ju bara bio men ändå..

Jag ska börja mitt nya jobb imorgon och det ska bli skit kul!! Tyvärr har jag råkat dubbelboka mig och skulle ha varit hos min läkare samma tid. Hoppas jag kan försöka byta tiden.

Det e ju världens mysigaste höst väder ute och ska nog dra med min mamma ut på lång promenad ner till vattnet.

Jag saknar verkligen min pappa som bor i Kosovo. Han ringde igår så jag fick prata med honom men han känns så långt bort! Jag måste åka dit snart men det e ju så dyrt...

Hoppas att ni får en underbar söndag! Det ska jag ha!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0