Du lyser som en sol mitt i all din trasighet...

Dom här orden fick jag i ett sms av en jätte speciell vän!! Det måste va dom vackraste orden någon har sagt till mig!! =)

Det har varit en rätt tråkig dag.. eller rättare sagt en AS tråkig dag!!! Har inte gjort något förutom att stå på jobbet och göra kokosbollar och sälja kaffe latte till östermalmare. Sen åkte jag hem till mamma som somnade i soffan medans vi tittade på idol så jag gick hem... Mamma har varit på bok mässan i göteborg hela helgen och hon hade köpt böker till mig, jag börjar undra om min mamma känner mig över huvud taget.. Jag fick Paolo Robertos kokbok haha jag vet inte vad hon försöker antyda med den!! Men det sjukaste var sen när hon ger mig "Boken om Anna Book" Öööhhhh Vaaa??? Jag hatar anna book!! Jag vet inte så mycket om henne men jag tycker hon är vidrig!! Älskade mamma varför skulle jag vilja läsa en bok om Anna book?? Jag skrattade så länge att mamma insåg att det var kört.. Hon sa jag antar att du inte vill ha den...

Jag snackade med min bästa underbaraste kompis Emilia idag och vi ska träffas på torsdag.. Vi ska planera lite för det blir förmodligen en resa med henne i Januari!! Åååhhh va jag vill!!!! Men vi måste bestämma vart nånstans av alla underbara ställen vi vill åka och hur länge... Jag ska titta på bilder från sydamerika och drömma mig tillbaka!!!

Puss och kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0