Äntligen hemma.. =)

Nu har jag precis kommit hem från mitt tråkiga jobb.. Kom dit, satt i kassan och slutade klockan 1.. Finns ju roligare saker jag skulle kunnat göra en lördags kväll men det e ju lätta pengar så man får ju tänka så... Det e så roligt att se alla fulla människor i östermalms torg när man e på väg hem och själv inte druckit en droppe.. Jag tycker att alla ser så fjantiga och jobbiga ut, men sen tänker jag efter och antar att jag själv ser lika fjantig ut när jag är full!
Det är ju så ruskigt väder ute! Riktigt höstväder! Jag frös arslet av mig på väg till jobbet och hade lätt kunnat ha vinterjacka på mig om det inte vart September och alla skulle tycka att jag var jätte konstig.. Jag gillar ju hösten och tycker att den är mysig men jag hatar att frysa som jag ofta gör!
Nu ska jag dricka upp min varma kopp te och sen ska jag sova lääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0