Vakna upp från koman nu!!!

Är så jäkla sjukt trött! Jag känner mig som en zombie som går runt på gatorna! Sov mer en 12 timmar inatt, vaknade och åt frukost, gick och la mig igen och sov en timme. Gick och hämtade Nanna och sen hem och va händer, Jag somnar igen. Nu kommer jag ju inte att kunna sova inatt för att jag har sovit hela dan och sen ska jag upp och jobba halv 6. Jag ser inte fram emot den här fredagen!! Nu har mamma lovat att komma hit med lite filmer som jag kan titta på inatt om jag inte kan sova.. Pratade med Xenia förrut och gnällde otroligt mycket över mitt sötsug och hon påminner mig om att jag skulle börja mitt nya liv idag... Faaan åt helvete med det här nya livet jag vill ha choklaaaaad!!! nja jag hoppar nog chokladen men jag sitter nu och proppar i mig vanilj kesella med hallon, mums!!!! Man kan smula digestive kex över också, då blir det extra gott!!!

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0