Tyvärr inga skor, men en jätte fin väska!! =)

Som ni kanske förstod på mitt inlägg inatt så sov jag inte många timmar den här natten.. Jag somnade typ runt 4 tror jag och sen skulle jag upp kl 8 imorse för jag ville verkligen in till stan innan jobbet! Jag ville köpa ett par skor som jag har trånat efter ett bra tag men alltid tänkt att det har varit för varmt för att köpa vinterskor så jag har väntat.. Tydligen håller inte svenska folket med mig.. Utan alla har ju tydligen sprungit iväg och köpt MINA skor säkert redan i augusti.. Typiskt!! Jag hittade ett par liknande fast absolut inte lika fina som var dyrare. Dom kostade 2000 kr och impulsiv som jag är tänkte jag först köpa dom, och tänkte att skit samma jag får käka knäckebröd resten av månaden. Men sen tänkte jag efter och bestämde mig för att lägga undan dom och fråga Ida när jag kommer till jobbet om jag skulle göra det. Självklart sa hon att det verkligen inte var värt det när det inte ens var dom skorna jag igentligen ville ha! Tur att jag har folk som kan bestämma åt mig för nu när jag har tänkt efter så fattar jag ju hur idiotiskt det skulle ha varit!!! Jag är glad för att jag inte köpte dom! Var lite sorgsen när jag gick från sko affären så jag släpade mig till min favorit väsk affär och jag ser väskan som jag vill ha på långt avstånd!! Den hängde där och gjorde mig på så bra humör igen!! Den är så sjukt snygg och jag kan inte sluta titta på den!! Vill bara att det ska bli imorgon så jag kan få ha den på min arm! Hon som jobbar i affären e så gullig!! Hon berättade för mig att dom precis hade fått in den 1 timme innan!! haha right on time!!! Den vackra saken kostade 549 kr så den var inte så dyr heller... I love it!!!

Haha stackars min gulle Ida som fick sitta utanför jobbet i morse kl 7 i 2 timmar och vänta på en tjej på jobbet som hade försovit sig.. Tur att jag har fått en nyckel tills imorgon!!! Men jag tycker det är läskigt att av larma eftersom larmet gick förra gången..

Imorgon ska jag träffa Emilia och gå runt på stan så det blir nog mer shopping!! Ska bli kul att träffa min favorit tjej!! Har inte träffat henne på evigheter känns det som!

Ha en bra kväll amigos!!! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0