Today.

Idag åkte jag och Xenia och hälsade på underbara söta fina Alexandra på sjukhuset. Vi satt där ett tag och pratade och sen gick vi till en pizzeria i närheten och käkade pizza. På bussen på väg hem fick jag massa ångest och kände mig nedstämd, förmodligen av att vara på sjukhuset så Xenia föreslog att vi skulle gå och fika i slussen och det var jätte mysigt och det gjorde mig på mycket bättre humör! Efter det tog vi en promenad i slussen och pratade om allt möjligt.
Nu har jag precis städat lägenheten och diskat. Det är konstigt att man inte märker hur stökigt det blir när man mår dåligt men nu är det fint igen! Ska tvätta och dammsuga imorgon. 
Nu ska jag titta på criminal minds med mitt favvo te och ben & Jerrys

See you!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0