The first day of the rest of your life..??

Inte riktigt så seriöst men idag har jag börjat med nya vanor.. Ska försöka iallafall, Börja äta nyttigt och träna.. Har varit inne i en dålig period och det känns och syns!! Ända sen jag var tonåring har jag haft svårt med mat. Har aldrig kunna hitta en bra balans. Vissa perioder hård bantar jag, äter nästan ingenting och tränar som en galning sen går jag in i en annan period där jag kan äta precis vad som helst. Och mycket!! Överdriver allting och äter så mycket att folk reagerar. Har varit inne i en sån period nu men jag vill sluta! Man kan ju inte äta kokosbollar till frukost liksom.. Har även  haft perioder där jag har suttit lutad över toalettstolen varje gång jag har ätit.. Jag och mat har aldrig varit vänner! Min psykolog kom fram till att jag har haft ätstörningar sen tidig tonår och jag blev inte direkt överaskad.. Ikväll har jag ätit blåbärssoppa till middag... känns som jag lever på blåbärssoppa.. Jag vet att det inte är bra men jag var inte hungrig när jag vaknade och nu när magen kurrar känns det som att det är försent att äta...
Imorgon är jag ledig så då ska jag börja dagen med en powerwalk runt mälaren. Man mår så bra när man har promenerat på morgonen, gjorde det alltid förrut och man märkte det på mina humörsvängningar. Efter det ska jag äta en banan och havregryns shake som jag och emilia drack varje dag i Brasilien.

Just det har precis kollat klart på Cloverfield och jag kan verkligen rekomendera den!!! Den var sjuuuuukt bra!! Ni måste se den! Lite samma stuk som blair witch projekt fasst inte läskig utan mer otäck och jävligt cool!!!

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0