Surprise surprice

Nu har jag precis kommit hem efter jag har käkat middag hos syster. Jag är sjuuuuuuuuukt mätt!! Det var länge sen jag var såhär mätt.
Idag är jag glad!! Min gamla bästa kompis som jag har kännt längst av alla mina vänner kom in på jobbet idag av en slump, vi har inte pratat på typ ett år och hon hade ingen aning om att jag jobbade där. Det var jätte kul att se henne och vi satt och snackade jätte länge om allt som händer i våra liv. Man märker att det är verkligen sjukt mycket som händer på ett år ändå! Hon väntade på mig tills jag slutade och så hade vi sällskap hem. När vi skilldes av på tunnelbanan bestämde vi oss för att vi ska träffas snart! Gud alla våra nätter vi har suttit och druckit te och pratat om allt, framtiden, killar osv. Vi har verkligen ett förflutet tillsammans och jag har tänkt på henne så mycket under det här året så jag blev så glad när jag träffade henne!!
Nu ska jag duscha och sen ska jag titta på "What happens in Vegas" innan jag somnar.

Puss och kram på mina sötnosar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0