Sömnlös som vanligt.

Jag kan inte sova.. Som vanligt är det för mycket i mitt huvud. Sover ni?? eller är ni nattugglor som jag... Jag har haft en riktigt värdelös dag, inte gjort nånting, eller har jag det?? Gud mitt minne sviker mig, snart kommer jag inte komma ihåg nånting. ögonen svider men jag kan ändå inte sova. Men jag är glad så länge jag slipper ångesten för ett litet tag. Får panik över att jag ska till jobbet imorgon, jag vill ju bara stanna här inne i min lägenhet och gömma mig, men hur länge kan man göra det innan det blir konsekvenser? Har redan missat för många jobbdagar den här månaden så det kommer bli jäkligt lite pengar.
Nu ska jag nog försöka att sova lite.. Hoppas att mardrömmarna håller sig borta inatt.. När verkligheten är så vidrig låt mig då få drömma lyckliga drömmar.

Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv:

Hej, ja usch. Borderline är ett helvete. Vi får hålla ihop vi bordisar.



Hur länge har du haft diagnosen?



O tack för att du gillar min blogg! :)

2008-10-28 @ 12:16:49
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0