Riktig bakisdag!!!!!

Nu har jag vaknat till liv halv 6 på kvällen! haha Jag och alkohol är fan inte vänner asså, fasst jag tror ju alltid att vi är bästisar och att jag tål hur mycket som helst. Igår kom Xenia hit efter jobbet och vi gjorde iordning oss tillsammans. Sen eftersom hon inte drack igår så tog vi bilen och hämtade upp Nadia i skanstull och sen åkte vi hem till Denise som bor på söder. Hemma hos Denise hade vi jätte mysigt! Drack vin, lyssnade på musik och snackade tjejsnack. Efter det drog vi till brunogallerian där vi mötte upp Naddisens pojkvän och hans kompis och så käkade vi middag där. Det blev mycket vin, shots och drinkar där och vi hade skit kul! Efter det drog vi till Berns där vi bytte klackarna mot converse och så dansade vi hela kvällen! En riktigt rolig kväll men idag har jag ju fått betala för att jag hade kul igår! Vaknade vid 11 idag med den värsta huvudvärken man kan tänka sig. Försökte att äta frukost men jag fick i mig 2 skedar fil sen höll jag på att spy så jag gav upp frukosten. Efter det mådde jag så illa så jag gick och la mig igen och har sovit tills nu!! Behövde verkligen det för nu e jag igång igen. Så ikväll är vi bjudna på fest. Jag, Nadia och förhoppningsvis Xenia ska dra på fest hemma hos en kille som fyller år. Nadia kommer snart hit och så ska vi göra iordning oss och det kommer bli skit kul men ikväll ska jag fan inte dricka en droppe! Ska ha roligt utan alkohol.

Hoppas ni också får det kul ikväll!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0