Mysigt höstväder!!

Hallå! Nu har jag varit ute på en myspromenad med mamma, vi gick förbi några som städade på tomten och dom hade ställt ut ett jätte fint bord som jag fick ta. Det var ett riktigt sånt här gammalt mormors bord, så nu ska jag måla det och så kommer det passa perfekt hemma. På väggen hem stannade vi vid ett fik så nu sitter jag med en kaffe latte och hallon och vanilj skorpor, mums!!
Kvällen igår var jätte mysig. Vi drog på fest i solna och det var jätte trevliga människor där, ingen av oss drack men vi hade kul ändå.
Ikväll blir det bara mys med mamma som åker till Serbien imorgon, Kul för henne, tråkigt för mig som skulle följt med om jag hade fått ledigt från jobbet vilket jag inte fick....

Kramar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0