Me <3 Katrin

Idag kom Katrin Shulman (el föredetta) till jobbet och käkade med sin nya kille. Katrin var sjukt snygg, fett kaxig men ändå as trevlig!! Jag och sofia blev helt till oss eftersom båda vi älskar henne och jag var bara tvungen att säga hur cool jag tycker att hon är och hon blev jätte glad!!! Hon sa att det var kul att hon blev älskad nånstans iallafall och att hon har fått så jävla mycket skit den sista tiden. Hon var riktigt cool iallafall och nu älskar jag henne ännu mer!!!
Så annars idag har jag inte gjort så mycket, slutade jobbet åkte hem inser när jag kommer hem att jag har glömt mina nycklar på jobbet, får åka tillbaka hela skit vägen. Passade på att köpa ett as snyggt linne på weekday som jag ska ha i helgen. Kommer hem och får min lönespess från mitt gamla jobb och inser att jag inte kommer få nån lön därifrån.. Idioterna har gjort fel och skrivit att jag bara jobbat 1 dag. Aaaahhhhh jag blir galen!!!!! Gick och hämtade mina älskade syskonbarn och Joanna var sötare en någonsin och jag hade jätte mysigt med henne!!! Gick hem, inser att jag nu har glömt min mobil i min lillebrors jackficka. skiter i att hämta den utan går och lägger mig istället! Eftersom jag inte hade nån mobil så hade jag inte heller nån väckarklocka så jag vaknar upp kl halv 10 på kvällen. Har lite ångest men jag är jäkligt utvilad. Mötte brorsan för att få min mobil och så tog vi en liten promenad. Nu är jag hemma och ska kolla på en
film. Tur att jag är ledig imorgon för jag lär ju inte sova så mycket inatt.

Dröm sött!! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0