Marilyn Monroe

Sov ju som en gud inatt. Trodde jag skulle va vaken hela natten men inte då, Somnade runt 12. och sen sov jag ungefär 12 timmar. Dagen har varit väldigt dimmig idag! Jag har haft svidande huvudvärk hela dagen och självklart har inga tabletter hjälp. Det ända jag har gjort idag är att läsa min bok om Marilyn Monroe. Boken är på ungefär 1000 sidor så jag har hållt på ett tag med den och nu är jag i slutet. Kan inte lägga ifrån mig den, jag vill veta hur det slutar även fasst jag ju tyvärr redan vet det. Fan vad alla utnyttjade henne. Filmindustrin var ju vidrig och alla män som drogade och utnyttjade henne och sen tyckte att hon var äcklig. Jag har all förståelse för att hon tog livet av sig (om hon nu gjorde det) Hon tjänade ju inte ens några pengar på sina filmer, det var bara alla andra som tjänade pengar på henne. Hon var ju inte frisk heller. Marilyn hade Borderline och jag tror att hon hade andra saker också. Hon blev våldtagen som liten av hennes mammas "vänner" och hennes egen mamma försökte dränka henne när hon var 4 år. Det är helt sjukt! Vidrigast av alla männen var JFK. 
Annars har jag hämtat ut två par skit skor idag. Jag blev så glad över att mina skor hade kommit så jag gick ut även fasst jag har en sån dag när jag inte vill gå ut. Kom till affären och få stå där i en kvart medans han letar förgäves efter skorna  och jag blir irreterad över att dom är borta. Tillslut får jag gå hem utan skor hela den långa vägen och när jag kommer hem inser jag att jag har skrivit upp fel nummer så då får jag ju gå tillbaka hela vägen och sen får jag gå och släpa på världens största paket. När jag kommer hem öppnar jag paketet och tycker såklart att skorna är jätte fula. Eller inte fula men dom är verkligen inte jag! Dom såg inte ut som dom gjorde på bilderna. Så nu måste jag skicka tillbaka hela stora paketet. Onödigt att jag ens beställde dom, lilla impulsiva jag.
Jag har inte ätit nåt idag, försökte äta lite godis på dan men allt hamnade i toaletten. Tror jag ska försöka äta lite yogurt nu och sen kolla på en film.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0