Jobbig dag!!!

Hej alla underbara!!! Har precis vaknat efter att ha sovit lite efter att jag kom hem från jobbet. Jobbdagen var ett helvete!! Massa skit som har hänt! Varför kan det liksom inte fungera när tjejer gör nåt tillsammans. Jag har alltid sen jag var liten råkat ut för tjejers äckliga spel och alltid hamnat i mitten. Alltid någon som inte kunde leka fler en 2! Jag stod alltid i mitten och fattade ingenting. Innan jag flyttade hit där jag har levt större delen av mitt liv så växte jag upp i ett villaområde där det inte fanns några barn, Jag lekte endast med min lillebror eller tanten som bodde i huset brevid som alltid bjöd på läskiga gröna gele godisar. Jag fick en chock sen när vi flyttade hit och jag fick en kompis som bodde i samma trappuppgång som jag bara kunde springa upp till när jag ville. Problemet var bara att hon var min bästa kompis 1 dag och sen nästa dag fick jag inte vara med henne för då lekte hon med en annan kompis. Jag kommer fortfarande ihåg hur mycket jag grät när jag inte fick gå med dom till skolan utan dom bara skyndade sig förbi min dörr. Detta har absolut inte varit bra för mig! Sen kommer man upp i tonåren och man får höra alla möjliga konstiga saker om sig själv, att man ska ha snackat skit om den o den och även massa (fördetmesta) osant skitsnack om sig själv. Jag har jämt försökt att inte dras med i denna onda cirkel. Har alltid dragits och klickat bättre med killar! Nu på jobbet är det samma sak, den o den har snackat skit, hon ska ställas mot väggen, hon har tittat otrevligt på mig yadi yadi yada!!! Jag orkar inte!! Snälla väx upp vi är vuxna nu eller iallafall snart!!! Grejjen e att jag fortfarande får en klump i magen när sånt här händer och jag tar väldigt illa vid, antar alltid att det handlar om mig och får panik och tycker det är jätte jobbigt!! Var tvungen att ringa mamma när jag slutade och hon kom och mötte mig. Så fort mamma kramade mig började jag gråta.. Klumpen släpptes lite. Vi gick till en liten choklad butik som gör egen choklad, den är svindyr men så jäkla god! Haha tanten som jobbade där var rolig varje gång jag sa att jag ville ha 1 sak så la hon i 2 i smyg!! Hon vill att jag ska bli tjock!!! Eller iallafall ville hon att vi skulle betala mer.... Författaren Denise Rudberg var i choklad butiken med alla sina 13 barn el nåt. Dom köpte as mycket choklad och hon tittade jätte mycket på mig.. Vet inte varför lite läskigt.... ;)

Har ni nåt tips på vad man kan äta till middag ikväll? Kan inte bestämma mig vad jag är sugen på... Ska man vara hemma eller gå ut ikväll? hmmm Xenia ville gå och fika, Får se vad det blir..

Tack för att ni har lyssnat på mitt gnäll ett tag! Ha en mysig fredagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0