Jag är kompis med ett psykfall!!!

Idag hände en riktigt skum sak på jobbet. En stor tjock man kommer in och skriker på mig och först blir jag chockad men sen tror jag att jag typ känner människan på nåt sett och alla andra på jobbet trodde också det men sen inser jag att mannen är bara ett jäkla psykfall. så här lät det

Psykfall - (skriker) Tjaa tjaaa hur mår du gumman
Jag - Hej hej jo bra tack
Psykfall - Gumman fan jag vill att du ska vara med i min nya film
Jag - ehh okej vad e det för film
Psykfall - Min nya film den heter Fritt fall och har visats i 28 länder. Fattar du 28 länder!!! En humorfilm, det är helt galet dom skrattar bara dom ser mig. förresten kan du bara ge mig lite påtår på kaffet (Han hade precis kommit in och inte druckit nåt kaffe innan utan tagit en tom kopp från ett bord)
Jag ger honom kaffe och ska lägga upp mat till en annan gäst
Psykfall - Gumman kan du ge mig lite av den där grytan, bara lite så jag kan provsmaka
Jag - Den är tyvärr slut
Psykfall - men bara lite
Jag - Men asså den är slut
Psykfall - men lite bara, snälla
Jag - asså ledsen men den är slut
Psykfall - Okej men gumman du ska va med i min nya film alla kommer se dig i hollywood snart!!! Du måste ringa mig! Jag lämnar mitt nummer här.
Jag - (Skräckslagen och as garvar) ehh jo okej gör det.
Psykfallet lämnar sitt nummer med en autograf
Psykfall - Har du en avocado som jag kan få smaka på
Jag - Nää det där får du ta med hon i kassan
Psykfall - Okej okej men då tar jag den här croissanten istället ha det bra gumman ring mig!!!
och så går han utan att betala varken för kaffet eller croissanten. Så går han ut till sin bil där hans fru väntar på honom och då ser jag att dom är Zigenare. Alla vi på jobbet var helt chokade och skrattade så vi höll på att dö!! Fan va kul det var!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0