Indiskt... njaaaa

Att träffa Lena idag gick riktigt bra. Hade lite ångest över att träffa henne innan men när jag väl satt där med en kaffe i handen kände jag mig helt avslappnad och babblade på. Mamma följde med mig dit för stöd och det tror jag fick mig att känna mig säkrare av att ha henne utanför. Efter det gick vi en långpromenad runt vattnet hem och så gick vi förbi Ica och jag handlade massa gott och några tidningar så när jag kom hem la jag mig i soffan.
Mamma och jag gick förbi en indisk restaurang när vi gick hem idag så vi bestämmde oss för att prova den ikväll. Men usssh vilken besvikelse!!! Det var inte alls gott, inte äckligt men det smakade typ inget.. Tråkigt..
Shoppade lite smink också idag, Kände mig så ful och blek som man oftast gör när man mår dåligt. Så det blev mascara och faundation. Jag använder aldrig faundation men jag tycker det är snyggt på andra så jag ska prova nu. Jag känner mig verkligen bättre nu och förhoppningsvis är det på bättringsvägen. Pappa kommer till Sverige om 2 veckor och då vill jag ju må bra.

Nu ska jag titta på en film som jag har köpt, Den vite samurajen..

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0