Idag kan jag andas.

Hejsan. Idag vaknade jag av att min lillebror ringde på dörren, Jag stapplade fram till dörren helt groggy och undrade vad han gjorde hemma hos mig på morgonen. Tydligen så hade dom ringt mig hela dagen och klockan var 2 så han ville bara kolla att allt var okej. När han hade gått fick jag lite energi så jag försökte städa lite men efter en kvart ungefär ringde xenia så jag var tvungen att prata med henne och efter det var min energi som bortblåst så jag la mig i soffan en stund och kollade på tv. Runt halv 5 ringde mamma och frågade om jag skulle hänga med till IKEA så jag klädde på mig och gick för att möta mamma och pappa. Hämtade även ett paket som hade kommit. I paketet var det ett par underbara skor som jag beställde för ett tag sen. Jätte mjuka och mysiga! Efter IKEA åkte vi hem till min syster och käkade hallon och blåbärs paj. Jätte gott!! Min storebror kom också dit, det var kul att träffa honom för vi har inte setts på typ 1 månad.

Kan säga att dagen har varit rätt okej! Framsteg!! Idag är jag varken glad eller ledsen utan bara tom och väldigt trött. Jag har inga skakningar i kroppen och jag känner att jag kan andas normalt.

Kram på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0