Hjärtat blöder och själen är svart....

Duktiga jag hade ju missat att ställa om klockan på mobilen så jag var på vårdcentralen klockan 2 istället för 3. Hon i receptionen tittade konstigt på mig, sen la hon huvudet på sned och sa "men lilla vän du ska inte vara här förns om en timme, någon har nog glömt att ställa om klockan." Jo "någon" hade ju gjort det. Jag hade ju ingen lust att sitta där och vänta så jag gick och köpte en kaffe och sen gick jag runt på konsum ett tag, jätte kul. Sen var det rätt mysigt att komma in till Lena. Det är skönt att jag har gått hos henne ett tag för nu ser hon på en gång hur jag mår. Idag syntes det nog från flera meters håll hur dåligt jag mår. Stapplade in hos Lena i mjukiskläder. Jag klagade på min konstanta huvudvärk och att jag hela tiden får skakningar i händerna. Lena sa att självklart har det att göra med att jag kräks upp nästan allt jag äter och att jag dessutom nästan aldrig dricker vatten och äter massa tabletter på det... Hmm jo det kan nog ha med det att göra...

Puss och kram och kärlek!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0