Hells Kitchen

Sitter här och myser i min välstädade lägenhet. =) Jag har köpt lösgodis och kollar på Hells Kitchen. Jag älskar verkligen Gordon Ramsay, han är grym och rolig. Idag har mamma, pappa och lillebror varit här och ätit middag. Det var jätte mysigt men jag fick jätte ont i huvudet. Om man bortser huvudvärken så är jag faktiskt nöjd med hur jag mår idag.

Imorgon ska jag åka iväg. Kommer bli hämtad här utanför kl 9 imorgon sen kommer jag inte hem förns på söndag tror jag. Kan ni förstå att det ska snöa imorgon?? Jag kan inte det. Har precis hämtat ner min vinterjacka från vinden men jag är inte berädd att börja använda den än.

Nu ska jag fortsätta mysa framför tvn.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0