Hello babes....

Äntligen fredag!!! Naddisen ville ju gå till cafet ikväll men nu ska hon tydligen gå på dejt med sin kille istället, Lucky her!!! Så jag och Xenia har bestämt oss för att gå ut ikväll.. Men min kära vän X har ju en av sina konstiga ideer nu. Hon har bestämt sig för att inte dricka alkohol tills den 28e oktober, hon kommer på sådana här skumma saker ofta och sen finns det inget i världen som kan ändra henne. Iochförsig är hon rolig även om hon inte dricker. Men jag tror inte att jag tänker sitta och dricka själv.. Vi ska nog äta middag nånstans iallafall sen får vi se vad vi gör. Kanske sitter jag hemma även denna helg och slösar bort min ungdom som en tant... Men jag hittar ju ingen kärlek hemma i min 1a precis, och kärlek vill jag ha!!! Massor!! Så jag ska nog dra ut partyklackarna som ligger långt in i garderoben och så ska jag ut och slira ikväll!!
Nu ringde syster och bad mig hämta min busunge Victor från dagis, då blir det lite lek också! Perfekt att träffa min lilla toto idag han gör ju mig alltid på så bra humör, då blir det ingen ångest ikväll förhoppningsvis.. Får se vad vi gör, kanske går och köper glass även fasst det är kallt...

Vad händer i era liv idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0