Hej alla fina!!!

Nu har min älskade mami gått härifrån =( Saknar mamma redan!! Min mamma är verkligen min absoluta bästa vän!! Det kanske låter klyshigt men hon e det!!! Vi kollade på idol och käkade pasta med champinjoner och en 200g choklad kaka, den nya marabou amigo. Dën var jätte god!! Förresten så åkte min gamla jobbarkompis Linda ut ur idol igår.. Så synd!! Tyckte verkligen synd om henne hon är ju så grymt duktig!! Det hon sjöng i idol var verkligen ingenting mot vad hon igentligen kan! Och hon är ju en så otroligt gullig tjej också, alltid glad och sprallig!!

Idag efter jobbet mötte jag mamma för en promenad på gärdet eftersom hon jobbar nära mig. Efter det mötte jag upp Emilia i stan. Vi gick och kollade i affärer lite och sen satte vi oss och fikade. Det var jätte mysigt att träffa henne. Nu har vi spikat vår resa! Har bestämt att det kommer bli central america. Cuba, Venezuela, Panama och Nicaragua förmodligen!! Åhh jag längtar redan!! Vi kommer ha så jäkla kul!!! Men jag fick en chock när hon berättade att hon redan har sparat pengar ett tag och har 20 000 sparat.. Ahhhhhh jag har ju inte sparat ett skit... Men jag är iochförsig grym på att jobba som tusan och att spara ihop pengar så det ska nog lösa sig!! Det e slut på shoppandet nu iallafall... Alla pengar jag får in kommer gå till rese kassan..

Imorgon ska vi ha personal möte på jobbet.. Det kommer nog bli rätt gräsligt eftersom alla verkar vara så irreterade på saker.. 10 arga tjejjer som inte är konflikträdda haha det kommer bli cat fight!!! Tror att jag drar och träffar xenia efter! Hon är den jag vill träffa imorgon!!!!Eller jag vill igentligen träffa henne varje dag för hon gör världen så mycket lättare men det går ju inte...=( Kärlek till världens bästa X iallafall!!!!

Nu ska jag städa lite här hemma.. Det behövs! Har fått hem en jätte fin grej till lägenheten.. Kan inte riktigt förklara vad det är men jag kan lägga in en bild sen.

Puss och kram älsklingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0