Har någonting hänt sen 2001???

Den här dikten hitade jag precis när jag höll på att läsa igenom gamla dagböcker. Den skrev jag i december 2001, Då var jag väl 14 tror jag...

"Det gör så jävla jävla ont så det kan ingen någonsin fatta.
Jag vill bara skrika rakt ut, bara skrika och aldrig mera skratta.
Skrika rakt ut i den mörka natten där livet går vidare utan att bry sig om att jag lider alla helvetes förbannade kval så att hjärtat trycker ihop i mig.
Det är ingen hand, det är en klo av järn som kramar så hårt om mitt hjärta.
Det gör så ont, jag slits sönder i köttiga bitar, bara minnet och ensamheten blir kvar och så denna förtvivlande jävla smärta!"

Kommentarer
Postat av: alec

vännen, det ordnar sig för dig, för oss. vi ska må bra.. blir ledsen, jag har också dikter som jag skrev när jag var 14 och jag kan känna exakt likadant nu.. OCH VAFAN vi behöver inte växa upp, vi behöver bara lära oss att andas normalt..



Finns här... <3

2008-10-29 @ 15:02:55
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0