Fredagsmys!!

Hejsan!! Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hos xenia sen igår. Hon kom och hämtade mig efter personalmötet och så drog vi hem till Nadia för att ha tjej kväll och baka kanelbullar.. Det var jag, Xenia, Nadia, Alec, Denise och Carro. Efter ett tag kom det fyra killkompisar till Nadia dit så det blev inte riktigt nån tjej kväll men vi hade det as mysigt! Vi bakade bullar(som tyvärr blev brända men vi åt dom ändå =) och kollade på film.. När vi skulle hem på natten bestämde jag och Xenia oss för att dra till shell med hennes bil. Xenia hade klagat på bilen hela dan och sagt att den skulle gå sönder när som helst och tror ni inte att den gör det kl 3 på natten på shell!!! Det är typ en halv timmes promenad hem till xenia från shell också. Det slutade med att xenia ringde nadia som ringde sin kill kompis som fick komma och hjälpa oss och som tur var gick den igång efter ett tag. Jäkligt pinsamt var det iallafall!! När vi väl kom hem la vi oss på en gång med varsin skvallertidning och somnade rätt snabbt. Vi vaknade kl 1 idag så vi var ju jäkligt utvilade. Direkt när vi vaknade drog vi ner till ett cafe och drack latte och käkade kanelbullar, Nadia kom också dit. Efter det skulle xenia träffa sin pappa i stan så jag drog hem. Nu har jag damsugit hela lägenheten och sprutat min goda doft sprej som jag fick av min syster i present. Så nu luktar det underbart i hela lägenheten. Mamma hade varit här idag och lämnat en blomma och en påse citron skorpor så nu ska jag dricka te och käka skorpor och läsa bloggar! Jag såg Elin Kling igår utanför mitt jobb och hon var så jäkla snygg så jag blev heeelt hypnotiserad! Brukar läsa hennes blogg och har alltid tyckt att hon är söt men fan va snygg hon är i verkligheten(och lång också!!)

Jag hoppas att det händer nåt kul ikväll, jag har ingen lust att gå ut men jag har lust att göra nånting... Glömde tyvärr att ta några bilder igår men jag tog kort på världens snyggaste tjej idag istället!
Puss och kram ha en kul lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0