Dom gula löven är inte vackra längre.

Hallå!
Utanför mitt stora fönster är det bara grått. Allt är dött. Det hänger några gula löv längst ner på grenarna som kämpar men snart kommer dom också ligga på marken. Vart någonstans hittar du din inspiration när det ser ut såhär utanför. När allt är dött, grått och lidande utanför var hittar du då din vilja att leva? Har inte alls nån lust att gå ut. känner mig väldigt mysig hemma. Men jag är sjukt hungrig! Är så hungrig att det gör ont i magen och jag har självklart ingenting hemma. Måste ut och handla för jag kan ju inte svälta mig själv här hemma. Hoppas dom har delicatobollar på konsum! Är galet sugen på dom!! Nu måste jag bara ge mig själv kraft att dra mig upp ur soffan och klä på mig. Mycket varma kläder ska på för det ser väldigt kallt ut för lilla frusna jag.

Mår rätt okej idag! Känslorna håller sig på sin linje och ångesten är hos någon annan.

Kommentarer
Postat av: B

svar : jodå helt okej hittils :d

2008-10-30 @ 14:10:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0