Äntligen hemma...

Kom precis hem från min syster. Drog dit efter jobbet för att hälsa på barnen och ge henne en present som hon förtjänar!!! På jobbet var det rätt lite att göra hela dagen. Xenia kom dit vid halv 7 och höll mig sällskap. Jag gjorde bort mig lite idag, Ni vet top model Freja, hon kom in på cafet ungefär 2 minuter i 7 och vi stänger kl 7  och jag hade redan bytt om och så frågade hon mig - När stänger ni da? Jag svarar att vi stänger kl 8 men idag stängde vi lite tidigare för vi hade haft det så lungt. Haha jag vet inte varför jag sa att vi stängde kl 8, vi har alltid stängt 7. Hon måste ju tro att jag e knäpp som säger att vi stänger lite tidigare när det är en hel timme tidigare.. Hon var jätte söt iallafall men hon såg jätte ung ut!
Annars har det inte hänt så mycket mer. Xenia ville pimpa upp min present till syrran genom att måla läppstift och göra massa pussmunnar och skriva jag älskar dig med rött läppstift haha jag tyckte det såg rätt äckligt ut men ändå gulligt!! Nu ska jag titta på The notebook igen! Har drömt om Noah hela dagen. Så nu blir det mys i soffan med kokosbollar som jag snodde med mig från jobbet =)

Puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Men va fan! Kokosbollarna behöll du för dig själv???!!! Haha, det kanske var lika bra iofs om jag ska komma i några kläder igen nu efter att Lucas har flyttat ut ur magen:)



Tack snälla du för presenten, jag blev ju så glad så jag började gråta nästan och nu har jag berättat för ALLA vilken underbar syster jag har:)

2008-10-07 @ 13:08:12
URL: http://artepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0