Wake up you´re dreaming

Hej!! Jag har precis kommit hem och sitter och dricker coca cola och äter brownie, gott!! Har varit i stan med lillebror idag. Han skulle köpa jeans och jag följde med för jag hade inget att göra. Han köpte sjuk snygga jeans på WE. Jag hittade också en as snygg rutig skjorta på killavdelning på carlings! Jag älskar killkläder! Jag kollar alltid på killavdelningen före jag går till tjejavdelningen. Brorsan tyckte att jag skulle köpa den men jag sket i det för jag har handlat så jäkla mycket kläder sista tiden så jag väntar lite (haha duktigt!! Jag börjar bli vuxen!) Köpte en ny mascara ändå, ville prova en ny sort som jag har hört ska vara bra så jag ska testa.
Jag gick förbi Josef Fares i stan och vi fick ögonkontakt. Guuuud va han är söt haha!!!
Vad ska ni hitta på ikväll? Nån som vill gå ut med mig?? Jag känner för att göra iordning mig ordentligt och gå ut och dricka öl och dansa till bra musik!!!

Ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll, älskade Matilda!

pappa

2008-11-15 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0