Thank god it´s friday!!

Äntligen fredag. Jag var ledig så jag sov tyvärr bort hela dagen och vaknade vid tre. Jag förstår inte vad det är med mig och sova, jag älskar verkligen att sova. Om jag kunde skulle jag sova igenom hela livet. Jag lever verkligen i en drömvärld eftersom jag älskar att befinna mig i drömmarnas värld. Jag har alltid varit en nattuggla som gillar att sova på dan. Det känns skönt att gå och lägga sig när alla andra är vakna (sociala jag hehe) för då gömmer jag mig mot världen. Jag blev ju även uppdragen ur sängen av min lillebror klockan tre så vem vet hur länge jag skulle sovit annars..
Nanna min systerdotter ringde och bad mig komma över och locka hennes hår för hon ska ha klassfest ikväll, gulligt va!!! Tyvär fick jag ju bara locka halva hennes hår för sen blev hon uttråkad. Jag lekte lite med Victor också min gullunge!!
Nu har jag och mamma precis gjort pizza som står i ugnen, (mm kurrar i magen). Passar på att prata lite med min syster som bor i skåne, måste ta och hälsa på henne snart för hon måste jobba över jul och kommer inte komma upp =( det kommer verkligen bli jätte tråkigt utan henne!! Ingen jul utan Becka!!!! 
 
Nu ska jag äta!
Vad ska ni sötnosar göra ikväll??
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0