Snart....

Här sitter jag i mysiga raggsockor i min mysiga lägenhet som jag inte har varit i på typ tre veckor.. Att träffa Lena gick bra idag, jag babblade på som tusan och gick därifrån med en skön känsla av att jag hade fått prata av mig. Jag tog en promenad hem och bestämde mig för att dra hem till syrran och pussa på barnen lite. Det blev massa pussandes och sen brottningskrig med nanna i soffan. Lucas var som vanligt på bra humör men Victor hade feber stackarn. Jag kom precis rätt tid för Victor och Petra hade bakat bullar så det blev lite bullfross också.
Nu ska jag iväg på en jätte jobbig grej som jag inte kan ignorera längre! Hoppas det går bra men jag tror att jag kommer bli ledsen...
Ska julpynta lite i lägenheten sen när jag kommer hem och så ville ju Nanna att vi skulle åka pulka också vilket skulle vara skit kul, får sen om jag orkar.

Puss på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0