Släckten är bäst!!!

Hejsan!! Mys söndag som vanligt.. ska dra och hyra film och köpa glass sen. Dopet gick jättebra igår och alla var så fina i kyrkan. Efter det gick alla hem till syster och åt mat och fikade. Jag fick väldigt ont i huvudet och blev snurrig av alla människor så jag var tvungen att gå hem en stund och vila lite. Jag gick tillbaka runt 8 och då var alla kvar. Vi spelade gitarr och lyssnade på musik och drack vin och hade skit kul!! Jag har verkligen världens roligase släkt!! Det häftigaste var min 10 åriga kusin när han skulle visa att han kunde spela gitarr så spelade han where did you sleep last night med Nirvana helt perfikt!! Asså han är 10 år. Fan va stolt jag blev över honom!! Han kunde även spela smells like teen spirit. Så jäkla cool kille!!! När alla skulle gå runt 2 så vaknade Lucas och ville vara med så jag och syster satte på musik och dansade med honom. Sjukt rolig kväll iallafall!! 


Världens finaste Lucas ska döpas <3


Min coolaste kusin Anton när han lirade Nirvan!!



Jag och min kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0