Ont i fötterna!!!!!

Hallå!! Jag har inte haft tillgång till dator på ett tag så två dagar utan bloggning hehe.. Det kliar i fingrarna. Idag har jag gått i jätte höga klackar hela dagen så jag har sjuuukt ont i trampdynorna. Smart att sätta på sig högklackat när man ska jobba och sen gå i stan hmmm. Var och hämtade ett jätte fint halsband från pilgrim som mamma har köpt till mig, det skulle igentligen vara en överaskning men men. Nu är jag hemma hos min syster och vi ska äta middag. Jag är så hungrig så jag kan inte komma på nåt smart att skriva. Jag måste bara säga att jag insåg idag att mitt cafe där jag jobbar har blivit värsta kändishänget. Bara igår så var Ebba Von sydow, Anna Hibbs, Katrin Shulman, Linda skugge, Jessica Folker där, Sen insåg jag idag att Meud Olofsson bor i samma hus som cafet ligger. Det var massa Säpo vackter där idag för att hämta henne. Lite kul faktiskt.. Nu säger dom att maten är färdig och jag ser ju i kors av hunger så nu ska jag gå och äta. Hörs snart!
Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0