Min lilla vante....

Försov mig grooovt idag! Jag vaknade halv 12 och skulle börja jobbet kl 12. Det var inga problem förutom att jag fick en jäkla chock när jag vaknade, sovit 12 timmar.. Snabb som jag e var jag på jobbet 10 över 12. Fick en present av en gullig tjej som jobbar inne hos frisörerna, en jätte fin ögonskugga och en jätte fin nessesär med massa ögon penslar och läppglans i. Jag brukar smuggla gratis latte till henne så hon smugglade smink till mig hehe. När jag åkte hem bestämmde jag mig för att gå av i Hornstull och gå därifrån till midsommarkransen för jag behövde verkligen en promenad, det är värsta terapin för mig. Promenaden tar ungefär 45 minuter och när jag kommer hem inser jag att jag har tappat min ena vante. Jag blev så himla ledsen för jag har fått vantarna av mamma och hon köpte dom på en marknad ute i skärgårn av en tant som hade gjort dom själv. Dom är jätte fina vita med en guldkant. Det var bara att gå ut igen och leta. Mamma följde med mig som sällskap, och som tur var så hittade jag vanten halvvägs till liljeholmen. Nu har jag iallafall kommit hem och ska äta vaniljyoghurt med massa bär, valnötter, russin och solrosfrön, jätte gott!!
Jag och Nanna ska gå på julgrejjen på Gröna Lund på lördag, det kommer bli så mysigt!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0