Lycklig?

Jag ska snart gå och lägga mig, längtar faktiskt till sängen jätte mycket! Ville bara säga att jag är glad idag! Jag mår bra. Varför jag vill berätta det är för att jag har lärt mig att uppskatta dessa dagar otroligt mycket. Varje dag jag känner så här brukar jag alltid komma på det under dan, stanna upp och tänka "shit jag mår bra idag". Det är en otrolig känsla! Har man varit nere i det svartaste svarta kan man också se det ljusaste ljusa. Idag mår jag bra men imorgon (eller inatt) kan jag vakna upp med en kvävande känsla av ångest och bara vilja strypa mig själv för att det gör för ont. Därför tänker jag uppskatta min dag så länge den varar och hoppas att jag får en lika grym dag imorgon.

Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0