lussebullsfrossa och depression

Vilket otroligt väder det har varit ute idag! Jag älskar detta. Inte kylan men snön!! Det är så himla vackert ute. Det var i.o.f inte så jätte mysigt kl 6 imorse när jag går ut genom porten och ser att det är snöstorm, men det blev ju bättre under dan. Jag älskar att titta ut på snön och alla tappra föräldrar som ger sig ut på kvällen med sina barn och åker pulka. Jag gillar att titta ut på snön men inte att va i den. Jag går i ide när första snön kommer och det kommer jag göra nu med. Jag tänker inte gå ut mer en nödvändigt och det ända jag tänker äta är lussebullar, fullkornspepparkakor(dom bästa) och julmust!!! Idag fick vi lussebullar till jobbet och jag har inte ätit nåt annat en lussebullar och druckit varm choklad. Gick och köpte lite smink efter jobbet eftersom mitt har försvunnit, vet inte om jag tappade det i lördags eller om det ligger här hemma nånstans. Var även förbi psyk och pratade med dom lite. När jag kom hem kunde jag ju inte hålla mig från att sova även fasst jag vet att jag måste gå upp tidigt imorgon också. Jag sov typ 2 timmar sen väckte min lillebror mig.
Jag har haft en jobbig depression som förföljt mig ända sen igår. Jag orkar inte prata om det men den håller på att äta upp mig inifrån. Varför kan jag inte bara få vara lugn. Det känns som att om jag öppnar min mun så kommer det komma massa svarta fladdermöss som kommer flyga ut ur min kropp.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0