Lediiiiiiiig!!!

Godmorgon på er, Jag är nyvaken och har världens huvudvärk som vanligt! Brorsan säger att det är för att jag sover förmycket, förmodligen sant.. Idag ska jag vara på psyk kvart över två och prata med Lena. Sen klockan 6 ska jag träffa en person som jag inte kan undvika längre, det kommer bli jobbigt!!
Kommer ni ihåg Pamela från tre kronor? *Pamela jag undrar när du blundar.... *  Jag stötte på henne utanför min port igår haha hon bor tydligen granne eller nåt med mig.

Jag är så arg för vi har ingen mjölk hemma, Jag är så kaffe sugen så jag håller på att dö!!! Men jag tänker inte gå ut!! Får vänta tills jag ska vara hos Lena, då kan jag köpa en kaffe där.

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0