I <3 brunettes!!!

Wiiiiiiee Jag känner mig som någon annan. Jag har varit hos frisören idag. Eller min chef e min frisör och hon är så himla duktig!! Jag blev överlycklig över resultatet och är jätte glad över att vara brunett! Efter det var jag på så bra humör så jag gick jag och shoppade. Usssh alldeles för mycket pengar fösvann idag! Men håret kostade ju och sen har jag köpt två doppresenter för Lucas ska döpas på lördag, Sen köpte jag två tröjjor, en kjol, svarta spetts strumpbyxor och sen köpte jag lite presenter till min änglar Nanna och Victor. Nanna är sjuk så jag ville ge henne något så hon blev glad. Och till sist ett läppglans från make up store. Efter det gick jag och mamma och åt libanesiskt. Sjuuuuuukt gott!!
Nu sitter jag här hemma och dricker iskall coca cola, mums!!
 Vad tycker ni håret då? Fint va! I love it!!!

Puss och kram sweeties







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0