Han Vann!!!

Min älskling Barak Obama vann. Det e klart han gjorde!! Jag är lite små förälskade i honom! Jag hade sagt till mamma att väcka mig om han vann. Hon väckte mig klockan 6 imorse och sen kunde jag ju inte somna om för jag var ju tvungen att kolla på tv. Jätte kul tycker jag!! Hoppas att världen blir bättre nu utan psykopat mördaren Bush!
Hur har eran dag varit idag? Min har varit ganska bra. Jobbade hela dagen och fick besök av båda mina kompisar Xenia och Rebecca. Fick även en kändis spaning. Magnus uggla kom in med sin son. Dom skulle fika och sen klippa sig. Uggla hade stora svarta solglasögon på sig hela tiden och enligt frisören Elias som klippte honom var han tydligen jätte otrevlig och hade bråkat med sin son hela tiden.
Jag bokade klipptid idag på klippoteket där jag jobbar. Ska klippa av rätt mycket på håret och sen tona det brunt. typ beige/brunt. Jag trivs ju i blont och för några dagar sen tänkte jag att jag absolut skulle vara blond och inte ändra nåt men nu har jag ångrat mig och eftersom jag är en otroligt impulsiv människa måste jag göra det på en gång för imorgon kanske jag ändrar mig igen. Men jag vill verkligen ha en förändring i mitt utseende. Hoppas att det blir fint!!

Vi hörs imorgon!
Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du bara visste hur mycket jag skulle förstå dig!

Jag hoppas på ditt tillfrisknande och även fast du inte vet så stöttar jag dig, även om du inte vet vem jag är.

2008-11-06 @ 02:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0