Friday rocks!!

Gud jag älskar fredagar!! Jobbet känns lättare, livet känns lättare och allt är lite roligare!! Jag har varit på ett bra humör idag.

Skulle mött nadia och några andra ikväll och dricka öl och käka middag men jag pallade inte för jag måste gå upp sjukt tidigt imorgon och hjälpa till att göra iordning för Lucas dop. Det fick bli soffan och idol istället. Det var ju rock tema så det var ju kul!! Lars sjöng smells like teen spirit och jag tyckte det var skit tråkigt. Asså rösten var ju jätte bra men ska man sjunga något av Kurt Cobain kan man inte stå rakt upp och ner. Alla andra var grymma tycker jag! Man såg verkligen att dom hade väntat på detta istället för att behöva sjunga alla andra fjant teman som har varit innan. Och herre gud vad töntigt att dom behöver sjunga end of the road efter. Min favvo hängde ju löst, Robin E var ju bäst förutom Kevin då som alltid är bäst! Aja slut snackat om Idol... Nu väntar sängen på mig! Väldigt lockande!!

Ha en grym helg!!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0