Chippchopp

Har varit och ätit middag på en Kina restaurang ikväll med mamma och mina två bröder. Storebrosan kom hit när jag låg och sov runt 6 och vi skulle dra halv 7 så jag blev jävligt stressad när jag vaknade. Jag hann ju inte fixa mig nåt så jag fick gå osminkad i stones t - shirt och skitigt hår. Men det var lungt. Det var jätte mysigt där och sjukt god mat. Jag kunde inte sluta äta. Det var riktigt kul att träffa storebror också. Det blir ju inte så jätte ofta. När jag kom hem satte jag mig framför tvn med glass. Perfekt avslutning!! Jag e ju ledig i två dagar nu också så jag jobbar inte förns på onsdag, skönt!! Jag tror att jag ska shoppa lite imorgon. Jag har hittat så sjukt mycket snygga skor!! Ett par skit höga lila pumps från topshop som jag bara måste ha och sen ett par skitsnygga höga stövlar från HMs skoavdelning. Dom har ju snygga skor på hm som inte alls e dyra. Sen vill jag även ha ett par stentvättade jeans från cheap monday. Ska försöka hitta lite presenter till mamma och lillebror som fyller år i veckan också..

Sweet dreams snyggingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0