blä blä blä boring day!!!

Usssh vad jag är trött på mitt tråkiga jobb och alla pretto människor!! Alla tror att dom är chefer och vet bäst. Sköt ditt så sköter jag mitt! Jag tror att jag har lärt mig att bre en jäkla smörgås på tre månader. Kontrollfreaks är det värsta jag vet och folk som tror att dom kan bättre en andra det gör mig så förbannad! Tror även att jag håller på att bli sjuk, fyyy!! Jag har gått runt med halvslutna ögon hela dagen så jag tror att feber e på väg, jätte kul välkommen influensa för det är verkligen det jag skulle behöva nu!!
Nu ska jag sluta grina! GRATTIS lilla lillebror idag!!! 21 år ussh jag vill att du ska vara liten jue. Min bästa finaste vän jag älskar dig så mycket!!

Ska se ett sjukt bra avsnitt av CSI nu.
Hörs imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0