BIRA BIRA BIRA hahahaha

Hur mår ni idag?? Jag mår bara bra. Jag hade en mysig och rolig lördag! På dan tog jag och Xenia med oss min systerdotter Nanna och hennes kompis Livia till grönan. Det var mysigt men sjukt jäkla kallt. Jag som alltid hade ju för lite kläder på mig (strumpbyxor och skinnjacka hmm), Xenia hade också för lite kläder på sig så vi stod och hoppade medans tjejerna åkte alla roliga grejjer. När vi kom hem hade min systersom Victor bakat sockerkaka till oss. Xenia satt och pratade med min mamma om adoptioner haha medans jag lockade håret. Efter det drog vi till Gustavsberg där Alexandra bor. Hon fyllde 22 år igår. Hon hade fest och vi drack och dansade och hade jätte roligt. Det roligase var när Xenia gick ut och skulle ringa till sin pojkvän 
Pojkvän - Vad gör du för nånting
Xenia - Nää jag har skit tråkigt, sitter och spelar playstation.
2 minuter senare står hon i soffan och skriker bira bira bira bärs bärs bärs. hahaha hon e bäst min Xenia!!! 
Nadia kom förbi en stund men skulle in till stan och träffa hennes pojkvän så jag och Xenia åkte med henne hem.
När jag kom hem la jag mig och kollade på min favorit film The notebook. Som vanligt låg jag och grät ett tag efter filmen, gud jag har aldrig fått så mycket känslor från en film. Sen gick jag och la mig och somnade pladask. Nu ska jag gå ut och gå en promenix med min mamma och sen kanske jag går på bio med Xenia ikväll.

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0