Åh jag vill inte vakna! Jag vill vara där



Godmorgon! Vaknade idag med stor ångest och saknad i hjärtat. Jag drömde att jag var tillbaka i brasilien med Emilia och vi var så lyckliga och glada! Ahh varför kan jag inte få vara där och strö runt på Rios gator.  Eller ännu bättre ligga på stranden i Canoa que brada där HAN är!! Åhh jag hade verkligen min lyckligaste tid där! Om ni ska åka nånstans så skit i thailand dra till Brasilien istället mycket mycket finare och snyggare killar hehe.

Det blir en stressad dag idag! Först ska jag och nanna till gröna lund, vilket kommer bli sjukt jävla mysigt!! Xenia ska också följa med.  Efter det ska jag hem och göra iordning mig och åka till Alexandra som ska ha fest ikväll.

Vi hörs senare. Ha en bra lördag!!
Pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0