23.59

har precis kollat på gone baby gone. Jäkligt bra film! Den är baserad på Dennis Lehanes bok. Jag läste hans bok mystic river när jag var i brasilien och jag var helt fast!!! I en vecka låg jag bara i hängmattan och läste, så bra var den! Absolut en av mina favvo författare!
Min syster skulle träffa min kusin Helena och hennes nya kille och ville att jag skulle följa med men jag orkade inte. Hade varit jätte mysigt men mitt huvud värker och jag har lite småpanik. Träffade även Nadia och Lisselotte när jag var och handlade med mamma och dom ville att jag skulle följa med till vår kvarterskrog och dricka öl men det fick bli hemma tant kväll istället. Jag ska ju hem till gulliga Alec nästa helg för hon fyller år och då kommer vi gå ut och helgen efter det ska vi fira Nadia så jag försöker att inte ha ångest för att jag inte har gjort något kul i helgen.

Hoppas att ni har jätte kul ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0